Mobil hírek - Tömeges SMS küldés - kampány

Újdonságok, érdekességek a mobiltelefonos kommunikáció és az internet technológia világából. GSM - SMS - IT - Online marketing - Fejlesztések

A mobilszolgáltatók és a Forma-1

SMS kampány tömeges üzenet

Rio Haryanto bejelenti a kampányt

Tömeges SMS-ben gyűjt pénzt egy indonéz versenyző

A Forma-1-es versenyekkel kapcsolatban az SMS küldés csak a közvetítések közben indított játékok kapcsán került szóba. Ezek a szövegüzenetek a közvetítő tv társaság költségvetését gyarapították.

Egy indonéz pilóta, Rio Haryanto elsősorban országa lakosaitól és szurkolóitól kért sms kampányban segítséget. A gyűjtés célja, hogy 4,2 millió eurót szedjen össze, amihez az előzetes számítások szerint 12,4 millió mobilüzenetet kell kapnia. Az akcióban öt mobilszolgáltató cég vesz részt, a szurkolók a „Rio” szócska kíséretében küldhetnek kisebb-nagyobb összegeket eSeMeS-ben.

A Forma-1-es évet a Manor csapata két versenyzővel kezdte meg, azonban Rio Haryanto helye az állami támogatás ellenére bizonytalanná vált, az is kétséges, hogy befejezheti-e az évadot.

A pénzt július közepéig kell összegyűjteni, amire van is esély, hiszen Indonézia lakossága majdnem 250 millió fő. Az üzenetküldő kampányban történő pénzgyűjtést az állam is támogatja, megadva minden segítséget, hogy a pilóta folytathassa a versenyzést.

A mostani eset is rámutat arra, hogy nemcsak a Forma-1-es pilóták népszerűsítésében lehet hatásosan alkalmazni a tömeges SMS küldési kampányt, de a jótékonyságban is fontos szerepe lehet. A marketing akció ellenzői szerint viszont sokkal hasznosabban, jótékony célra is el lehetne költeni az összegyűjteni kívánt több mint 4 millió dollárt.

A mobilszolgáltató cégek által is támogatott nagyobb csapatok: Ferrari, Mercedes, McLaren és az energiaital gyártó cég tulajdonában lévő Red Bull sem kívánta kommentálni a szponzorszerzésnek ezt az új marketing módját.

A mobilmarketing kampány útján történő jótékonykodás nem új dolog a versenyzők számára. 2015-ben Lewis Hamilton világbajnok az overallját ajánlotta fel árverésre egy olyan műsornak, melyben az árverés alatt SMSben továbbított adományokat fogadtak a rászoruló gyermekek részére.


A mobilszolgáltatók több módon is hasznosan támogatják a Forma-1-et és a versenyzőket. Az üzenetkampányt és a tömeges eSeMeS küldést mint reklámformát a Forma-1-ben is sikerrel alkalmazzák, és sok pénzt gyűjtenek vele. A legfontosabb kulcsszavak a kampány, marketing, Forma-1, tömeges üzenetküldés.

További friss bejegyzések – random megjelenítés

  • Moduláris okostelefon marketing ama küldőModuláris telefon és okosdzseki a Google-tól
    Nem kell jelszó, a Nagy testvér mindent lát Az okos kütyük piaca folyamatosan fejlődik, ebből szeretne egy nagyobb szeletet kiharapni magának a Google. A jelentős marketingpotenciállal rendelkező cég az
  • Tömeges sms küldés politikai marketing kampányTömeges SMS küldés, mint politikai kampány
    SMS kampánnyal választást is nyerhetünk A tömeges SMS küldés segítségével indított kampányok hasznosságára sok példát tudunk felhozni, az egyik alkalmazási terület a választási kampányok lebonyolítása. A
  • Gorilla Glass 4 kampány marketingjeLétezik törhetetlen okostelefon képernyő?
    Mi az a Gorilla Glass? A mobiltelefonok, okostelefonok és tabletek meghibásodásának egyik fő oka a törött képernyő. A tömegesen gyártott készülékek fejlődési iránya a nagyobb méretű kijelzők felé tolódott el,
Mobil hírek - Tömeges SMS küldés - kampány © 2016 Frontier Theme
Gombok újra
Gombok félre